Skutecznie kreujemy wizerunek w Internecie!

marketing internetowy

Marketing internetowy & ePR

Marketing internetowy to promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących,jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i może obejmować sprzedaż, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe oraz obsługę klienta. Poprzez marketing internetowy można wspierać swoje bieżące działania w tej dziedzinie. Internetowe narzędzia marketingowe - takie jak poczta elektroniczna i listy wysyłkowe, reklama online, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe oraz dobrze zaprojektowany serwis internetowy - pozwalają na bardziej interaktywną komunikację, niż tradycyjne metody promocji. Narzędzia te pomagają gromadzić dane o klientach, a następnie wykorzystywać je do prezentowania zindywidualizowanych informacji o firmie i jej produktach.

Narzędzia Marketingu Internetowego:

  • Poczta elektroniczna. Pocztą elektroniczną można przesyłaćdo klientów odpowiednio dostosowane i zindywidualizowane komunikaty marketingowe. Należy jednak szanować prywatność klientów i umożliwić im łatwe anulowanie subskrypcji informacji marketingowych przesyłanych pocztą elektroniczną.
  • Reklama online. Najbardziej popularną formą reklamy online są interaktywne banery reklamowe. Reklamy online mogą kierować internautów do serwisu firmy i pomagają budować wizerunek marki w Sieci.
  • Elektroniczne biuletyny. Te cyfrowe publikacje są przesyłane do abonentów pocztą elektroniczną i mogą zawierać kolorowe grafiki i zdjęcia. Zawarte w nich informacje można dostosowywać do określonej społeczności klientów lub partnerów handlowych, którzy korzystają z produktów czy usług danej firmy lub je sprzedają. Należy zawsze postępować zgodnie z etykietą internetową i umożliwić odbiorcom łatwe anulowanie subskrypcji.
  • Programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe. Programy te oferują korzyści klientom lojalnym oraz często odwiedzającym serwis. Mogą to być upusty lub prezenty z tytułu zachęcenia do wizyty w serwisie nowych klientów.
  • Serwis internetowy. Serwis internetowy pełni rolę wirtualnego okna do firmy. Zwykle firmowy serwis ewoluuje od zbioru "stron" opisujących produkty i usługi, po kanał dystrybucyjny w sprzedaży detalicznej, poprzez który klienci nabywają produkty i usługi, a sprzedawca gromadzi informacje o ich zainteresowaniach klientów i zwyczajach związanych z zakupami.

Więcej informacji?

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Marketingu Internetowego skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, prześlij nam specyfikację zlecenia lub zadzwnoń do nas. Bardzo chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Co dalej?

Formularz kontaktowy

Telefon:
+48(76) 721 58 05

Email:
info@v5studio.pl

wyslij Wyślij


nasi klienci logo